Senaste nytt

Fredagstråden™

Inleder helgen med att ansöka om nytt pass. Bara 55 nummer före mig... Kan man ansöka om pass i en annan kommun än den man är folkbokförd i? Anser för övrigt att det borde finnas fast track för medvetna resenärer på passcentralen :p

Funderar på att ge upp. Har ju en massa öl hemma som väntar på att drickas upp!

Inleder helgen med att ansöka om nytt pass. Bara 55 nummer före mig... Kan man ansöka om pass i en annan kommun än den man är folkbokförd i? Anser för övrigt att det borde finnas fast track för medvetna resenärer på passcentralen :p

Funderar på att ge upp. Har ju en massa öl hemma som väntar på att drickas upp!
I Sockholm kan man boka tid.
Du kan ansöka om pass i en kommun och få det levererat till en annan för uthämtning.

Vilken station i Stockholms län tillåter drop-in
Kan hände det bara är i en transition period.
Var på Kungsholmen i veckan och fixade nytt pass och då var det folk som kom dit och tog könummer för pass.
Som sagt kan vara att dom styr den stora massan till internet för att boka tid men att det erbjuds vissa slot tider kanske.

Kan hände det bara är i en transition period.
Var på Kungsholmen i veckan och fixade nytt pass och då var det folk som kom dit och tog könummer för pass.
Som sagt kan vara att dom styr den stora massan till internet för att boka tid men att det erbjuds vissa slot tider kanske.
Jag fixade pa Kungsholmen for tva ar sedan, tog en nummerlapp vid lunchtid gick till kundens kontor vid centralen och jobbade 3 timmar medans jag vantade pa min tur. Tror det var 4 timmar totalt att vanta sa kanske inte sa kul om man inte har nagonstans att ga.

Längtar till morgondagen då det blir en seriös pubrunda på Södermalm i Stockholm. Ställen som ska besökas: Akkurat, Katarina Ölcafé (de har bara öl från bryggerier i Stockholm) Oliver Twist och Omnipollos Hatt.

Toppen