Senaste nytt

Fasttrack till Guld på Hilton (4 stays eller 9 nätter)

Men det funkar inte så, det har skrivits flera gånger i tråden redan. Du kan inte checka ut och checka in på ett och samma hotell det räknas fortfarande bara som 1 stay. Dock kan du bo på ett annat hilton-hotell och byta varannan natt.

Men det funkar inte så, det har skrivits flera gånger i tråden redan. Du kan inte checka ut och checka in på ett och samma hotell det räknas fortfarande bara som 1 stay. Dock kan du bo på ett annat hilton-hotell och byta varannan natt.

Konstigt att jag gjort så och lyckats få flera stays. Antar att jag haft tur då. :)

Ja, det måste ha varit rejäl tur. Jag har checkat ut kl 6 på morgonen och fått boka in mig på samma hotell igen under dagen. När man sedan checkar in kl 22 så blir det ändå en stay.

Luktar lite manuell hantering då? Typ att de som checkar in och ut kanske kryssar i nånting. Men jösses vad ofta det skulle bli fel då..

Senaste vistelsen i Bangkok frågade jag om detta och de sa 24 timmar mellan incheckningarna annars blev det ett stay...Jag lyckades inte få fram hur de gör med en sen utcheckning och en tidig incheckning dagen efter...

Senaste vistelsen i Bangkok frågade jag om detta och de sa 24 timmar mellan incheckningarna annars blev det ett stay...Jag lyckades inte få fram hur de gör med en sen utcheckning och en tidig incheckning dagen efter...
Om det är olika datum på ut och ny incheckning så funkar det väl...

Detta har hänt mig med. Checkade ut tidig morgon på bokning via hemsidan. Bokade sedan samma kväll ny natt direkt i receptionen. De slog ihop det till en bokning till hhonors.

Toppen