Är det bara jag som får upp erbjudandet och har använt 2-4-1-vouchern? Jag har visserligen bara bokat min 2-4-1-resa och inte åkt än men det borde väl inte spel någon roll. Synd att man nästan inte har några poäng kvar på kontotJag har använt min "2-4-1", men får inget erbjudande hur jag än gör...
Min andra hälft har en oanvänd "2-4-1" och får erbjudandet!
Det är väl inte en allt för vild gissning att det är kopplat till "2-4-1"-vouchern - men det kanske inte var tänkt så...
Jag har bara en voucher och den har jag bokat en kommande resa för. Har Amex Premium, är EBS och har inte sett röken av erbjudandet i högerkanten, förutom för ett tag sedan (x veckor), men då utan kryssrutor att klicka i.Är det bara jag som får upp erbjudandet och har använt 2-4-1-vouchern? Jag har visserligen bara bokat min 2-4-1-resa och inte åkt än men det borde väl inte spel någon roll. Synd att man nästan inte har några poäng kvar på kontot![]()
Nu till den stora frågan - ska jag ringa och kolla? Kan ju förstöra dagen för någon?
Det är inte heller kul att förbruka inneståene Amex 2-4-1 voucher till Stokcholm-Hamburg t/r i SAS Go, så vill jag gärna ha ett skriftligt svar om det är verkligen inget med Amex 2-4-1 voucher att göra eller inte.Nu till den stora frågan - ska jag ringa och kolla? Kan ju förstöra dagen för någon?