Senaste nytt

Nyhet: Boka SAS American Express 2-för-1 vouchers via hemsidan

Jag har varken en använd eller oanvänd 2-4-1. Jag får inte upp något erbjudande.
Inte min sambo heller.

Har amex premium och är EBB.

Jag har använt min "2-4-1", men får inget erbjudande hur jag än gör...

Min andra hälft har en oanvänd "2-4-1" och får erbjudandet!

Det är väl inte en allt för vild gissning att det är kopplat till "2-4-1"-vouchern - men det kanske inte var tänkt så...
Är det bara jag som får upp erbjudandet och har använt 2-4-1-vouchern? Jag har visserligen bara bokat min 2-4-1-resa och inte åkt än men det borde väl inte spel någon roll. Synd att man nästan inte har några poäng kvar på kontot ;)

Är det bara jag som får upp erbjudandet och har använt 2-4-1-vouchern? Jag har visserligen bara bokat min 2-4-1-resa och inte åkt än men det borde väl inte spel någon roll. Synd att man nästan inte har några poäng kvar på kontot ;)
Jag har bara en voucher och den har jag bokat en kommande resa för. Har Amex Premium, är EBS och har inte sett röken av erbjudandet i högerkanten, förutom för ett tag sedan (x veckor), men då utan kryssrutor att klicka i.

Har använt förra årets 2-4-1 voucher och saknar några kronor för att årets skall ramla in, inte heller jag ser erbjudandet. är EBD.

Toppen