Senaste nytt

My first First experience - En påskhelg i Toronto

Bästa rapporten jag läst här. Tack.
Vilket beröm! Tack ska du ha @Kebalibre :)

Grym rapport! Fylliga texter med mycket fina bilder!

"Att få uppleva NHL i alla fall"... Som inbiten hockeyfantast så är en NHL-match i Toronto nog bland det häftigaste man kan vara med om, Avundsjuka Level 100 :p

Tack @chazzie! Var lite rädd för att det skulle bli för mycket men det verkar som att det inte finns någon gräns för alla på BC, så länge materialet är relevant!
Bara att ta dig över pölen och gå på NHL, priserna var ju väldigt humana!

Bara att ta dig över pölen och gå på NHL, priserna var ju väldigt humana!

Jag har faktiskt hunnit med 5st NHL-matcher på plats denna säsong, så jag är inte lika miserabel som jag kanske antydde :p Dock är just Toronto och även Montréal något speciellt mot andra lag.

• Gilla
Reactions: bnr
Jag har faktiskt hunnit med 5st NHL-matcher på plats denna säsong, så jag är inte lika miserabel som jag kanske antydde :p Dock är just Toronto och även Montréal något speciellt mot andra lag.

Faktiskt cool reserapport och med platser där jag har spenderat totalt ett drygt år av mitt liv (Toronto alltså, inte LH F...).

Montreal och Toronto är förstås unika, men hockey överlag är större i Kanada än vi någonsin kan förstå. Hade lyckan av att få vara i Toronto då Kanada vann OS guld i Vancouver 2010. Den synen o atmosfären glömmer jag aldrig.

Faktiskt cool reserapport och med platser där jag har spenderat totalt ett drygt år av mitt liv (Toronto alltså, inte LH F...).

Montreal och Toronto är förstås unika, men hockey överlag är större i Kanada än vi någonsin kan förstå. Hade lyckan av att få vara i Toronto då Kanada vann OS guld i Vancouver 2010. Den synen o atmosfären glömmer jag aldrig.
Tack @niksal :)
LH F i ett år vore ju något av en bedrift :D

Mycket bra rapport, känner igen mig till 100%, då "slipper" jag skriva en identisk rapport från min LH F till YYZ i mars.

Tack för en bra rapport, men två ankor?! Är det bara jag som tvingas passera FCT helt anklös...

Mycket tjusigt, men reagerade på kombinationen Bollinger och Coca-Cola?!
Reagerade på det också.

Ne nu blir det nog till att skicka iväg mig själv snart via FRA/FCT. Poängen finns så nu ska bara tiden fungera.

Och säger man inte att första gången är den kommer ihåg?
Kanske inte är den bästa eftersom det är den första men man lär sig ju med tiden ;)

Fantastiskt att se hur Ni alla skriver så fantastiskt inspirerande och roligt.
Tror bestämt att vi har ett helt gäng författare här på forumet.
100 tummar upp! Tack för underhållningen

• Gilla
Reactions: Gus
Mycket tjusigt, men reagerade på kombinationen Bollinger och Coca-Cola?!
Om det är till någon tröst så dracks de inte samtidigt, eller ens i nära "anslutning" till varandra. NV Bollinger är heller ingenting "heligt" för mig (med viss risk för att låta bortskämd).

Tack för en bra rapport, men två ankor?! Är det bara jag som tvingas passera FCT helt anklös...
Sorry! :(
Tror att det är LH-andarnas uppmaning om att du ska åka mer F... :)

Reagerade på det också.

Ne nu blir det nog till att skicka iväg mig själv snart via FRA/FCT. Poängen finns så nu ska bara tiden fungera.

Och säger man inte att första gången är den kommer ihåg?
Kanske inte är den bästa eftersom det är den första men man lär sig ju med tiden ;)

Fantastiskt att se hur Ni alla skriver så fantastiskt inspirerande och roligt.
Tror bestämt att vi har ett helt gäng författare här på forumet.
100 tummar upp! Tack för underhållningen
Se svaret till @Kastrup ovan i samma inlägg. :p

Tack för fin feedback om rapporten!
Åk åk åk så fort du har möjlighet, är aldrig fel att uppleva detta!

Toppen