Senaste nytt

Uppgradering med Optiontown

Status
Stängd för vidare inlägg.
D

Deleted member 4140

Guest
Jag fick betala för en påse chips och en
liten påse haribou idag på sk984 från Nrt. Kändes lite så där då man har betalat x antal kr för Plus.
 

perhall

Medlem
Swiss som jag åker en del med som jämförelse:
Visserligen har det varierat med kabinfaktorn men flera gånger har jag åkt 9.45-flighten ARN-ZRH och fått fantastiskt mycket att äta och bra service samt en enorm mängd vinpåfyllningar i Business.
Economy har jag aldrig åkt ut men väl hem och det har inte alls varit något problem att för kortare flighter typ BCN-ZRH få två flaskor vin, de obligatoriska mackan och snacks till.

Tycker det är konstigt att SAS inte är tydliga med vad som gäller på long-haul i Plus...
Per
 

palmen

Moderator
Nu är vi väldigt off topic i Optiontown tråden... ;)
Passar nog bättre med denna diskussion i tråden om vad som erbjuds i PLUS (eller vad den nu heter)
 

FF#1

Medlem
Gjorde en Option town överraskning åt frugal, som vart rätt förvånad att kunna välja säten längst fram, ARN-LLA här om dagen.... :)
Till min förvåning så uppgraderades den från T till Z vilket gav nästan 1250 EB poäng som EBG.
 

joemume

Medlem
Gjorde en Option town överraskning åt frugal, som vart rätt förvånad att kunna välja säten längst fram, ARN-LLA här om dagen.... :)
Till min förvåning så uppgraderades den från T till Z vilket gav nästan 1250 EB poäng som EBG.
Det var ovanligt med Z! Låt oss hoppas att detta är en ny trend för domesticuppgraderingar! :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen