I och med att jag idag flyger mitt första segment på vägen mot EBG tänkte jag att det kunde vara passande med en presentation.
22 år gammal kille ursprungligen från Göteborg som för tillfället håller till i Milano för utbytesstudier. Läser för tillfället främst strategisk marknadsföring, och har tidigt varit fokuserad på statistik och nationalekonomi. Kommer till hösten dock sadla om och studera matematik då jag kommit fram till att det är det jag verkligen brinner för. Har även spenderat mina gymnasieår i Bryssel då familjen flyttade dit pga jobb.
Upptäckte BC slumpmässigt efter att en kompis kommenterade att jag flög "mycket" och undrade ifall jag hade guldkort hos SAS. Detta var ju inte fallet då det tidigare blivit ca 4 resor per år till Bryssel plus ytterligare någon weekend på andra håll, men började ändå undersöka vad som krävdes. Insåg att jag med mina 20 regelbundna segment var halvvägs till EBG och bestämde mig för att se om jag kunde få ihop de som återstod då jag stortrivs på flygplatser och gillar att flyga. Har hängt på forumet några månader och mest läst men bestämde mig för att registrera mig och bli mer aktiv nu när jag börjar flyga "på riktigt".