Senaste nytt

SAS Bonus Challenge

5 T/R ger mig 30k poäng.

Har bokat 2 st tighta T/R GOT - HAM via ARN i Plus sista dagarna i april för 2500kr/st. Kompletterar senare med någon snabbis GOT - ARN för 800 kr.

Challangen i kombo med SAS drive dubbla poäng ARN -HAM under april och betalning med SAS Amex ger ca 50k EB poäng för 6k kr, bra ratio, eller hur?

2 enkelresor = 1 T/R oavsett vart den går. Alltså kan du flyga 10 st enkelresor o får det till 5 T/R..

Tack! Jag har ombokat och har 12 legs nu. Nu behöver jag bara en till som jag tar spontan under juni.

Vet ni om en kan också boka en resa med poäng + kontant och det räknas som T/R också?

Tack! Jag har ombokat och har 12 legs nu. Nu behöver jag bara en till som jag tar spontan under juni.

Vet ni om en kan också boka en resa med poäng + kontant och det räknas som T/R också?
Hmm, de är en intressant fråga. Det bör ju fungera för du tjänar ju poäng också på dom resorna så JA. Men kolla med SAS innan du bokar!

Dock tror jag att helt rena Awardresor som bokas med enbart poäng inte går att räkna som T/R.

Som vanligt inte fått något (Diamond). När jag reste mer för 2-3 år sedan fick jag nästan alltid dessa kampanjer nu när jag reser mindre får jag aldrig något. Vore skoj och veta hur de gör urvalet.

Som vanligt inte fått något (Diamond). När jag reste mer för 2-3 år sedan fick jag nästan alltid dessa kampanjer nu när jag reser mindre får jag aldrig något. Vore skoj och veta hur de gör urvalet.
De försöker väl tjäna pengar på dem som inte flyger så mycket.

5 T/R ger mig 30k poäng.

Har bokat 2 st tighta T/R GOT - HAM via ARN i Plus sista dagarna i april för 2500kr/st. Kompletterar senare med någon snabbis GOT - ARN för 800 kr.

Challangen i kombo med SAS drive dubbla poäng ARN -HAM under april och betalning med SAS Amex ger ca 50k EB poäng för 6k kr, bra ratio, eller hur?

Gällde det inte bara direkt flighter mellan ARN-HAM? Eller funkar det med GOT-ARN-HAM också? Har för mig att jag läste att det endast gällde första exemplet i en annan tråd.

Toppen