Christian Sternudd
Medlem
Hallå BC, jag och och mina reskamrater har under hela Mars månad noterat en förändring i servicen ombord på vår linje VBY-ARN.
Den trafikeras som ni kanske vet nu av JetTime i SAS färger och kabin.
Innan Mars månad serverades alltid Kaffe/The till Go samt vid 9 av 10 flighter erbjöds ombordförsäljning.
Rätt var det var en morgon slutade man servera Kaffe/The och började istället gå runt i kabinen och erbjuda en chokladbit till GO.
Om vi bortser från den mkt förvirrande microtexten på baksidan av Cafe broschyren, den där det är högst oklart varje månad vad som erbjuds i Go resp Plus. Så kan jag inte hitta annat än den vanliga texten på varje blad att "Kaffe / The ingår alltid på Sas"
Vi har regelbunden kontakt med säljchefen på Sas om olika saker, detta efter pendlarmötet i höstas. Vi har påpekat och frågat om detta några gånger och enligt honom är detta ett mkt märkligt beteende av JetTime.
Så nu tänkte jag fråga här också.
Är det fler där ute i landet som märkt av något på sina regionala flighter?
Den trafikeras som ni kanske vet nu av JetTime i SAS färger och kabin.
Innan Mars månad serverades alltid Kaffe/The till Go samt vid 9 av 10 flighter erbjöds ombordförsäljning.
Rätt var det var en morgon slutade man servera Kaffe/The och började istället gå runt i kabinen och erbjuda en chokladbit till GO.
Om vi bortser från den mkt förvirrande microtexten på baksidan av Cafe broschyren, den där det är högst oklart varje månad vad som erbjuds i Go resp Plus. Så kan jag inte hitta annat än den vanliga texten på varje blad att "Kaffe / The ingår alltid på Sas"
Vi har regelbunden kontakt med säljchefen på Sas om olika saker, detta efter pendlarmötet i höstas. Vi har påpekat och frågat om detta några gånger och enligt honom är detta ett mkt märkligt beteende av JetTime.
Så nu tänkte jag fråga här också.
Är det fler där ute i landet som märkt av något på sina regionala flighter?