Jakob Österberg
Medlem
Jag har inte fått något mail...Jag fick också detta mail, men för mig är det 4000 MM-poäng om jag handlar för minst 2000 kr.
(jag har för övrigt inget Med Mera-kort...)
Jag har inte fått något mail...Jag fick också detta mail, men för mig är det 4000 MM-poäng om jag handlar för minst 2000 kr.
(jag har för övrigt inget Med Mera-kort...)
Börjat föra över poäng till EB-kontot inför den stundande förändringen i poängkonvertering.
Tog 2 minuter från att jag konfirmerade valet av 60000 COOP till 12000 EB-poäng innan jag hade poängen på kontot.
Måste säga att COOP Med Mera Mer fungerat helt perfekt sedan jag skaffade det i januari. Fått alla poäng inom rimlig tid och har aldrig behövt kontakta kundservice
Dock har jag ett annat problem (som kanske egentligen är mer lämpat för Betalo-tråden), jag har betalt alla räkningar med COOP Med Mera Mer via Betalo sedan i januari. Jag har fått bekräftelse från betala och pengarna har dragits från COOP-kontot. Trots detta har det börja trilla in betalningspåminnelser för samtliga fakturor. Är det någon som har haft liknande bekymmer?
3000 poäng mot en ganska liten insats om man röstar i valet till sin konsumentförening. Se här!
Detta har inte hänt mig men jag har en tänkbar teori kring detta.
Provade (trots att jag vet att det inte går) att betala en räkning till ett kreditinstitut genom att fylla i institutets BG-nummer. Bliv lite paff när Betalo automatiskt kopplade kontonumret till ett annat företag. Ni vet, man får ju upp förslag på företag vart eftersom man fyller i kontonumret.
Det visade sig att Betalo föreslog ett PG-nummer (isf BG-nummer) och observerar man inte detta leder det till att pengarna går till ett annat företag.