Mejlade Coop om extrapoäng för olivolja och ekovaror förra veckan och fick detta svar:
"Tack för ditt mail. Extrapoängen registreras 7 dagar efter köpet."
Poängen fanns därefter insatta i måndags när jag kollade. Så det verkar fungera bra och automatiskt iaf.
Finns det någon länk till det erbjudandet eller var det ett riktat erbjudande tro?" Om du handlar för minst 3000 kr hos Coop i april så får du 6000 MedMera-poäng utöver din vanliga intjäning. Precis som vanligt kan poängen växlas till EuroBonus-poäng eller användas i Coops Poängshop. Erbjudandet gäller från den 1 april till den 30 april 2015, en gång per hushåll.
P.S. Dina MedMera Extrapoäng sätts in på ditt konto i slutet av maj 2015."
Borde väl innebära att handlar man för 3000 kr så borde man få 12 000 medmera-poäng vilket väl då motsvarar 1800 EB poäng om jag räknar rätt.
" Om du handlar för minst 3000 kr hos Coop i april så får du 6000 MedMera-poäng utöver din vanliga intjäning. Precis som vanligt kan poängen växlas till EuroBonus-poäng eller användas i Coops Poängshop. Erbjudandet gäller från den 1 april till den 30 april 2015, en gång per hushåll.
P.S. Dina MedMera Extrapoäng sätts in på ditt konto i slutet av maj 2015."
Borde väl innebära att handlar man för 3000 kr så borde man få 12 000 medmera-poäng vilket väl då motsvarar 1800 EB poäng om jag räknar rätt.
Börjat föra över poäng till EB-kontot inför den stundande förändringen i poängkonvertering.
Tog 2 minuter från att jag konfirmerade valet av 60000 COOP till 12000 EB-poäng innan jag hade poängen på kontot.
Måste säga att COOP Med Mera Mer fungerat helt perfekt sedan jag skaffade det i januari. Fått alla poäng inom rimlig tid och har aldrig behövt kontakta kundservice.
Dock har jag ett annat problem (som kanske egentligen är mer lämpat för Betalo-tråden), jag har betalt alla räkningar med COOP Med Mera Mer via Betalo sedan i januari. Jag har fått bekräftelse från betala och pengarna har dragits från COOP-kontot. Trots detta har det börja trilla in betalningspåminnelser för samtliga fakturor. Är det någon som har haft liknande bekymmer?
Det har aldrig hänt mig, däremot har jag läst här på forumet om att räkningarna har blivit betalda dubbelt eller tom trippelt till mottagaren utan att det har skett dubbeldebitering hos dem som registrerat betalningen hos betalo. I ditt fall är det nog läge att kontakta betalo. Det känns ju en smula oroväckande...Dock har jag ett annat problem (som kanske egentligen är mer lämpat för Betalo-tråden), jag har betalt alla räkningar med COOP Med Mera Mer via Betalo sedan i januari. Jag har fått bekräftelse från betala och pengarna har dragits från COOP-kontot. Trots detta har det börja trilla in betalningspåminnelser för samtliga fakturor. Är det någon som har haft liknande bekymmer?
Tack på förhand