Senaste nytt

[Economy class] Stockholm/Göteborg/Malmö-Hong Kong T/R, SAS, 4.550 SEK inkl. skatter

Ja, jag får även upp dem på sas.se. Jag var lite insnöad på att ta BKK på hemvägen och det verkar inte gå efter 7 april.

SAS har laddat upp nya priser. Den här gånger är bokningsklass L.

Man kan tyvärr inte använda denna fare till Tripple poäng kampanj då denna fare gäller endast från 2013-APR-01.
Det går inte heller flyga via Bangkok för att SAS slutar att flyga till Bangkok under sommartidtabell 2013.

Priset är uppdaterad.

Det blir billigare än att köpa Bangkok T/R. Stopover i bl a Bangkok är tillåten under vinterhalvåret.
500 SEK extra för avresa från Linköping.

Uppdaterad: 2015-03-27

SAS Go kampanjpris till Hong Kong.
Köpa senast 2015-MAR-31.

[Economy class] Stockholm/Göteborg/Malmö-Hong Kong T/R, SAS, 5.000 SEK inkl. skatter

STO/GOT/MMX-HKG T/R
Flygbolag: SAS (SK) + inom Asien med Air China (CA), China Eastern (MU), Shanghai Airlines (FM), Cathay Pacific (CX), THAI (TG)
Kabinklass: Economy class
Bokningsklass: T
Fare basis[/B]: TSEECO
Pris: 2.130 SEK + skatter ca 2.800 SEK och uppåt, totalt från ca 5.000 SEK inkl. skatter
Förköpskrav: 1 dag
Min/Max stay: 6 dagar eller stanna natten mellan lördag och söndag / 12 månader
Köpa senast: 2015-MAR-31
Gäller för utresa: t o m 2015-DEC-15
Gäller för hemresa: senast 2015-DEC-21
Stopover: Upp till 2 stopover är tillåtna i Asien i varje riktning
  • 1 fri stopover och 1 stopover mot avgift 75 EUR
Barnrabatt: 25% rabatt från baspriset
Återbetalning: Nej
Ändring: Ja, mot 120 EUR per gång
Routing:
  • Stockholm-(SK)-Hong Kong
  • Stockholm-(SK)-Köpenhamn-(SK)-Beijing/Shanghai-(SK: CA/CX/KA/FM/MU/TG)-Hong Kong
  • Göteborg/Malmö-(SK)-Stockholm-(SK)-Hong Kong

Visa antal miles, tid och stor karta på Great Circle Mapper

Tillåtna routings:
1. STO-CPH-HKG/BJS-MU/KA/FM/CX/CA-HKG
2. STO-CPH-SHA/HKG-MU/KA/FM/CX/CA-HKG
3. STO-CPH-HKG
4. STO-CPH-BKK-TG/SK/CX-HKG
5. STO-HKG

Från 3999 DKK från Köpenhamn.
Vilket är faktiskt billigare (ca 5.000 SEK) än från Malmö (ca 5.500 SEK).
Med tanke på att man inte behöver att gå genom säkerhetskontrollen i Stockholm i båda riktning när man flyger till/från Köpenhamn, blir det givet val för dem som bor runt Malmö.

Befinner mig i Kina och som vanligt här i Jingdezhen vill jag förlänga vistelsen. Visumet räcker in i maj.

Funderar på att fimpa returen hem från Peking och boka ny biljett för senare hemresa.
Funkar dealen också ToR Hong Kong-Stockholm-Hong Kong?

Inser precis att sista bokningsdag passerat.
Drar iväg inlägget ändå, det kanske dyker upp nåt nytt jag hinner haka på innan min ordinarie retur den 20/4...

Befinner mig i Kina och som vanligt här i Jingdezhen vill jag förlänga vistelsen. Visumet räcker in i maj.

Funderar på att fimpa returen hem från Peking och boka ny biljett för senare hemresa.
Funkar dealen också ToR Hong Kong-Stockholm-Hong Kong?

Inser precis att sista bokningsdag passerat.
Drar iväg inlägget ändå, det kanske dyker upp nåt nytt jag hinner haka på innan min ordinarie retur den 20/4...
Internationella flygbiljett prissätts sällan samma pris i båda riktningar. Speciellt när det är två olika valutor.

Toppen