Siste Mars gäller det tillAtt det står exp 03 2015 på mitt kort betyder det 1 mars eller sista mars?
Jag räknade ner antal stays på kampanjen, när sista stay var avklarad stod det sedan att jag blir blue 2016. Det kan hänga ihop med första frågan kanske...
Finns det någon kampanj där ute som fortfarande har 9 *nätter* till Gold? Jag råkar nämligen ha 2 kommande stays som totalt är precis 9 nätter, ej medlem i HH än.. (annars lär jag signa upp för Accenture-dealen med Silver direkt iaf).
Ok då måste jag tålmodigt vänta till 1 april för att se om kampanjen fungerade, antar jag.Siste Mars gäller det till
/flapps
Homer, jag fick skapa ytterligare ett konto utöver mitt tidigare "Australien konto". Med det nya kontot signade jag upp mig på kampajen och blev då Silver.
Efter verifiering att jag var Silver valde jag alternativet att slå ihop mitt tidigare konto och mitt nya konto, där mitt nya konto blev den "primära" (mao att alla mina poäng och stays skulle föras över från det gamla till mitt nya konto). Efter 4 arbetsdagar fick jag verifiering att mina två konton var ihopslagna.
Det erbjudandet behöver en kompis, posta gärna en länk eller mer info
Jo det där är jag med på, men frågan var om det generellt är så att 4-stays Gold inte fungerar med konton som tidigare fixats med Aus. tricket.
Hejsan,
Signa upp på Accenture-dealen, så är du med i fast track
Fast såvida du inte kommer att bo på orter med bara ett Hhonors-hotell så är det ju inga problem att fixa 4 stays om nu nu fixar 4 nätter....Yep - men det är väl 4 *stays* fast track? Jag är ute efter fast track med hjälp av *nights*, eftersom jag vet att jag inte kommer att få 4 stays på 90 dagar.
Apropå Accenture-signup, vissa verkar säga att det kan bli problem när man ringer dem om man signat upp med en promo som man inte är berättigad till. Problem hur? Vill de vid telefonsamtal eller email slumpmässigt ha verifikation på att man vid tillfället för signup var anställd? Låter långsökt.. man kan ju faktiskt ha varit det och slutat, och inte på något vis kunna bevisa att man varit det.
Inte för jag tror att Silver kommer ge mig mycket mer än ett par vattenflaskor, men det skadar ju inte. Annars kan jag ta CWT-promon och inte behöva oroa mig, då företaget är CWT-kund.