Planerar du att sälja dessa för vinst? Metallband är ju hårdvaluta här på BCFYI: Jag har just beställt hem 100st sådana där metallband. När jag får dem kommer jag att sälja ett gäng i Marknadsplatsen.
http://www.businessclass.se/forum/threads/säljes-metall-wire-taggar-etc.23216/Planerar du att sälja dessa för vinst? Metallband är ju hårdvaluta här på BC![]()
Planerar du att sälja dessa för vinst? Metallband är ju hårdvaluta här på BC![]()
Det er da under @agehalls niveau at sælge med tab!Planerar du att sälja dessa för vinst? Metallband är ju hårdvaluta här på BC![]()
Nog för att jag hänger här ofta och älskar forumet men är det sån hårdvaluta på taggar? Varför?Christian R: Jag kan rekommendera att INTE ha BC-taggar på incheckade väskor om du vill behålla taggen..
De tenderar till att försvinna. Antingen om de fastnar i någon maskin i bagagehantering och försvinner av den anledningen, eller det faktum att de som hanterar bagaget plockar bort dom.Nog för att jag hänger här ofta och älskar forumet men är det sån hårdvaluta på taggar? Varför?
Den sidder der faktisk endnu, 13 måneder senere!Nog för att jag hänger här ofta och älskar forumet men är det sån hårdvaluta på taggar? Varför?