Christian R
DYKWIA
Rimowa Topas kufferterne er så lækre! Jeg synes dog ikke de er særligt velegnede som indchekket bagage. Min egen på ca. 80L overlevede med nød og næppe en tur CPH-PVG-CPH... Den ene lås var ødelagt og "rammen" var blevet slået så skæv at den var svær at lukke![]()
Har nu haft Rimoworna ett tag nu... de har fungerat bra, trots alla bucklor. Någon gång har jag lämnat in för att få dem utslagna - Rimowa en garanti som gör att du kan lämna in väskan om den fått en rejäl buckla.
En gång hade en mellanväska fått en så pass stor smäll att det blev en stor glipa mellan locket och botten, efter en resa från SFO. Den fick jag utbytt på garantin ... den 'nya' är den som syns på en av bilderna. Har också ett ex av den allra största modellen (80 l?) - den har hängt med bra i några år nu (PVG, SFO, YUL och BOS + ett antal intra-Europa flygningar). Börjar bli "ful" av alla repor och småbucklor... ser riktigt berest ut!![]()
Nu har jeg efter 2 forsøg fået skiftet låsen. Første forsøg var i "Copenhagen Luggage" tæt på hvor jeg bor, ualmindelig dårlig modtagelse og service, de har tydeligvis ingen viden om det produkt de er importør af i DK.
Det lykkedes tilgengæld i Hong Kong, jeg forespurgte på Shangri-La, da de står som "repair-service" på Rimowa.de, de havde ikke mulighed for at klare det, men henviste til rimowa-butikken ved Central. Låsen blev skiftet med et smil mens jeg savlede over carry-on's. Sublim service!