Det är väl i princip alla flyg fars baser inte är i Skandinavien? Knappats förvånande då de redan sitter på utländska bemanningsföretags-kontrakt och därför inte kan tas ut, misstänker jag.
Det borde inte vara allt för eländigt på utrikes. SK903 är (enligt plan just nu) den renoverade Erik Viking. Dock är C-klass helt full enligt sittplatskartan (1 blockat säte och alla bokningsklasser på väntlista). Plus verkar väldigt öppet och Go ganska ordentligt fullbokat. En liten opup är nog inte omöjligBokningsläget på SK945 ser ut som halvdålig beläggning så det borde inte vara alltför mycket folk. Ha en trevlig resa.
Det borde inte vara allt för eländigt på utrikes. SK903 är (enligt plan just nu) den renoverade Erik Viking. Dock är C-klass helt full enligt sittplatskartan (1 blockat säte och alla bokningsklasser på väntlista). Plus verkar väldigt öppet och Go ganska ordentligt fullbokat. En liten opup är nog inte omöjligBokningsläget på SK945 ser ut som halvdålig beläggning så det borde inte vara alltför mycket folk. Ha en trevlig resa.
Det borde inte vara allt för eländigt på utrikes. SK903 är (enligt plan just nu) den renoverade Erik Viking. Dock är C-klass helt full enligt sittplatskartan (1 blockat säte och alla bokningsklasser på väntlista). Plus verkar väldigt öppet och Go ganska ordentligt fullbokat. En liten opup är nog inte omöjligBokningsläget på SK945 ser ut som halvdålig beläggning så det borde inte vara alltför mycket folk. Ha en trevlig resa.
Sista kvällen i NYC avklarad.
Har valt säten inför morgondagens hemresa med SK904 från EWR.
Fick ju kanonfin info om bokningsläge och beläggning inför hitresan.
Finns det månne någon som har möjlighet att se hur det ser ut för oss på hemresan?