Senaste nytt

Fredagstråden™

Ute i skärgården igen hos föräldrarna med skoter och ungar, svärmor mm. Badade bastu, sen vart det tidig natti natti... så jag får posta i dag istället.
Följetongen med försäkringsbolaget och bilstöd/bilbranden har nått sitt slut.
Fick helt ok i ersättning, så ett stort plus till Trygghasa för en snabb och resonabel hantering av mina bekymmer.

Imorgon blir det att se fotboll på tv, tyvärr ingen biljett till årets match, får se om @Agö blir ledsen eller glad efteråt :)
Helt avslappnad! Tyvärr ska inte heller jag åka upp vilket känns märkligt men det har sina skäl. Oavsett resultat är jag glad - detta är trots allt bättre än Valhalla IP, Vapenvallen och Finnvedsvallen och alla andra idrottsplatser jag besökt de senaste fem åren.

Helt avslappnad! Tyvärr ska inte heller jag åka upp vilket känns märkligt men det har sina skäl. Oavsett resultat är jag glad - detta är trots allt bättre än Valhalla IP, Vapenvallen och Finnvedsvallen och alla andra idrottsplatser jag besökt de senaste fem åren.
Du glömde Vångavallen... :p

Passa på och njut... Nästa år blir det spel i Knäckebröhult igen.... :D [/OT]

Toppen