A
Aurora
Guest
Det viktigste du kan gjøre er å sende en krass tilbakemelding om dårlig support på telefon, man må få luket ut dårlige strå.
Jag misstänker att du undanhåller viktig information.
För hur många personer avser summan 37.000 SEK för resa inom Europa i SAS Plus?
Det finns inte en chans att det är för en person.
och vill du klaga på SAS så finns det en redan välarbetad tråd om detta så du inte behöver att starta en ny.
http://www.businessclass.se/forum/threads/sas-det-här-gjorde-ni-inte-så-bra.6002/
Hur kan detta var givet? Det är Aftonbladet-/Expressentricket.Resa för 8 personer =) missade detaljen. Tänkte att det var givet, sorry.
Tråden "Inte konstigt att ekonomin är dålig när kunderna går i sista hand !" er flyttet hertil
/mod
Hur kan detta var givet? Det är Aftonbladet-/Expressentricket.
44.000 SEK är inga dyra biljetter om det var för t ex 44 personer.
Till saken tycker jag också det är dåligt hanterat av kundtjänsten.
Däremot kan man inte kräva servicearvoden borttagna så länge webbsidan fungerar.
Du avbröt bokning under processen och du fick dyrare biljettpris när du försökte boka nytt. Det är inte så att webbsidan var nere.
Valutakursen? Att Svenska kronan försvagats med 15-20%? :SDet må være justering for valutakursen. Priserne på SAS.dk i DKK er præcis som for 1 måned siden.
Jag är med på detta..
MEN det som gör mig irriterad är att kvinnan lovade mig att det priset gällde..
Ikke 20%, men hvis man ser på DKK/USD og SEK/USD er den SEK blevet markant svagere overfor USD end DKK set over de seneste 3-4 måneder.Valutakursen? Att Svenska kronan försvagats med 15-20%? :S
DKK är direkt kopplat till euro, som har stärkts mot SEK med 5% senaste 4 månader. Därutöver har USD stärkts markant mot både euro/DKK och SEK.Ikke 20%, men hvis man ser på DKK/USD og SEK/USD er den SEK blevet markant svagere overfor USD end DKK set over de seneste 3-4 måneder.