Åfan, så illa.... då borde jag nog åka dit, jag gillar ju Bryssel. ;-)Spenderade helgen i Vilnius, och ja vad kan man säga... Vilken jävla skitstad. Fanns nog ingenting jag gillade med staden, så det ska bli skönt att sticka härifrån snart. Tackar vet jag för 25000 poängs kampanjen med Club Carlson, annars hade nog resan känts helt bortkastad.
Du kunde provat den inhemska jordgubbsspriten. Garanterat att du sett staden med andra ögon efter några slurkarSpenderade helgen i Vilnius, och ja vad kan man säga... Vilken jävla skitstad. Fanns nog ingenting jag gillade med staden, så det ska bli skönt att sticka härifrån snart. Tackar vet jag för 25000 poängs kampanjen med Club Carlson, annars hade nog resan känts helt bortkastad.
Spenderade helgen i Vilnius, och ja vad kan man säga... Vilken jävla skitstad. Fanns nog ingenting jag gillade med staden, så det ska bli skönt att sticka härifrån snart. Tackar vet jag för 25000 poängs kampanjen med Club Carlson, annars hade nog resan känts helt bortkastad.
Lockelsen att flyga udda flygplanstyper börjar kännas av igen. Överväger en helg i Bryssel då jag vill flyga Avron med Brussels Airlines, för 700kr t/r.Åfan, så illa.... då borde jag nog åka dit, jag gillar ju Bryssel. ;-)
Walking down memory lane.
Bilder från när jag bodde i Peking.
Enormt stor, väldigt "local" restaurang i norra utkanten av staden. Utomhuskänsla, hutonger byggda i en stor hangar.
De hade ett eget bryggeri med bl.a. svart och grön öl.
Visa bifogad bild 31571 Visa bifogad bild 31572 Visa bifogad bild 31575 Visa bifogad bild 31576 Visa bifogad bild 31577
Jag mindes inte men ringde en i sällskapet.Vi kommer till Peking imorgon. Minns du vad stället heter?
Det verkar som platsen ligger väldigt off site. Utanför 5:e ringenJag mindes inte men ringde en i sällskapet.
Detta är hans blogginlägg om stället. Krister i Beijing: XiSanQi Eco-garden Restaurant
Ska få en vägbeskrivning ikväll på kinesiska.
Det var ju ett tag sedan och det finns inga garantier för att stället finns kvar.
Han hade dock ett till förslag, på en annan restaurang han var på i somras som ligger hyfsat nära ovanstående ställe. Lite plan B...
Jag återkommer med vägbeskrivningen.
Kul om den låg kvar och ni gillar den!
Tips
Googla på 西三旗玍态园 som är restaurangens namn.
Visa bifogad bild 31843
Det verkar som platsen ligger väldigt off site. Utanför 5:e ringen...
Det kan bli svårt att få tag i taxi mot stan.
Ett alternativ är att åka tunnelbana linje 8 från (南锣鼓巷: Nan luogu xiang).
(南锣鼓巷: Nan luogu xiang) station ligger norr om Förbjudna staden.