Jonas Forslin
Medlem
Jag satt och läste chatten med chefen för Eurobonus-programmet på en annan sida här om dagen och där meddelade han ju, med en länk till ett formulär, att man skulle få de gamla antalet poäng om man hade bokat innan slutet på november förra året. Fyllde i formuläret för en resa jag gjorde i slutet på januari och som krediterats enligt de nya reglerna. Idag fick jag svar från dem att de enbart hanterar avslutade resor och att jag måste ringa kundservice för frågor om kommande resor..
Jag ser att jag inte är ensam om att ha problem med att få detta svar från kundtjänst i dessa ärenden men det blir ju lite extra märkligt när högsta chefen hänvisar just dit.
Vilken kategori väljer ni för övrigt när ni skickar in era förfrågningar? Funderar på om det kanske kommer till olika instanser beroende på vad som väljs?
Jag ser att jag inte är ensam om att ha problem med att få detta svar från kundtjänst i dessa ärenden men det blir ju lite extra märkligt när högsta chefen hänvisar just dit.
Vilken kategori väljer ni för övrigt när ni skickar in era förfrågningar? Funderar på om det kanske kommer till olika instanser beroende på vad som väljs?