Senaste nytt

Förlängt guld av outgrundlig anledning

Blev nedgraderad från guld till silver i mars-14 och landade c:a 10000 poäng från att återkvalificera mig till guld, men nu efter årsskiftet är jag fortfarande silver.... :(
Bara gratulera till behållen guldstatus!

Jag har samma angenäma problem som flapps, ligger kvar på guld trots att jag inte kvalade in till guld för 2014. Var nära guld 2013. Det kanske är nåt knas i positiv riktning, eller så har det med australienkampanjen med Visa Signature-kortet att göra. Är glad och tacksam så länge det varar.

Återigen, statusen ändras inte vid årskiftet utan gäller t.o.m mars
det står ju tydligt på korten exp 03/2015...
Absolut den köper jag men vad jag ser på min bild så ser det ju ut som att jag får behålla guld 2015 ut.. Sen att jag trodde det var till 2016 var ju bara ett exalterat lyckorus i 5 minuter :D

Fick just ett mail att jag har återkvalificerat för Guld för 2015 med endast 1 natt på kontot under 2014 (har ett till guld som fick de flesta), fick även ett kort som gäller till 2015/3 i lådan.
Ska bli kul att se vad som händer. Har en minimal förhoppning att mitt konto ska bli liftime gold då det inte verkar gå ut och jag har fått ett liftime mail...:) eller så är det inte bara acc0r som har It problem.

Blev HHG på samma sätt som många andra här och kortet gick ut 03/15. När jag loggar in nu står det fortfarande att jag är Gold men när jag tittar på mitt kort online eller i appen står det Blue. Till saken här att jag under 2014 bodde tillräckligt för att kvalificera för Silver i år, så det finns alltså tre möjliga statusnivåer...

Någon som har liknande erfarenhet?

Fick just ett mail att jag har återkvalificerat för Guld för 2015 med endast 1 natt på kontot under 2014 (har ett till guld som fick de flesta), fick även ett kort som gäller till 2015/3 i lådan.
Ska bli kul att se vad som händer. Har en minimal förhoppning att mitt konto ska bli liftime gold då det inte verkar gå ut och jag har fått ett liftime mail...:) eller så är det inte bara acc0r som har It problem.
Fortfarande HHG ? 2015/3 är ju förbi tänker jag ...

Toppen