Senaste nytt

Har du blivit uppgraderad på Radisson?

BC rummen där är typ JR svit, jag bodde med i en sådan när jag bodde där. Synd bara att hotellet känns lite off ;)
Japp, exakt. Riktigt vettiga rum.

Visst ligger det inte i centrum, men bussarna (46A och 145) går 2-3 gånger per 10 min (kostar €2.80), och taxi tar 10 min (mer om trafik) och kostar €15 till city. Det är ett vackert hotell, och transportsträckan störde mig inte alltför mycket. Eventuellt blir det en stay till nästa vecka.

Japp, exakt. Riktigt vettiga rum.

Visst ligger det inte i centrum, men bussarna (46A och 145) går 2-3 gånger per 10 min (kostar €2.80), och taxi tar 10 min (mer om trafik) och kostar €15 till city. Det är ett vackert hotell, och transportsträckan störde mig inte alltför mycket. Eventuellt blir det en stay till nästa vecka.

När jag var där så var det massor av skolbarn som skulle med bussen men i övrigt är det enkelt att åka buss, dock brukar jag ha heldagskort i Dublin
När jag bodde där så gick iaf en av flygbussarna dit dessutom så det var hyfsat enkelt att åka direkt dit om man ville.

Radisson Blu Malmö. CCG. 2-for-1, tors-lör.

Min guldstatus uppmärksammandes vid check-in och receptionisten kommenterade att jag tyvärr inte kunde bli uppgraderad den här gången då jag reste med katt och de endast hade standardrum för husdjur. Helt ok standardrum här ändå, 43 kvm.

Två flaskor vatten som välkomstgåva och ett handskrivet välkomstbrev väntade på rummet.

Uppgraderad på Radisson Blu Edwardian Grafton i London. Jag hade en natt bokad och mejlade och frågade om den pågående kampanjen där man får 15 000 extrapoäng för två nätter. De bekräftade att de är med i kampanjen. Jag avbokade därför ett annat hotell jag hade bokat för den andra natten och gjorde om bokningen till två nätter på detta hotell. Mejlade sedan tillbaka till hotellet och tackade för ett snabbt svar.

Någon timma senare har jag ett mejl från dem igen där de berättar att de uppgraderat mig från Superior Single Room till Deluxe King.

Toppen