charlesswe
Medlem
Du har rätt, jag skrev fel. En stopover per väg. Ser priset på Matrix, lufthansa samt united.
Den bør du kunne relativt nemt på United.com under multicity.Efter att ha smygläst på BC skriver jag äntligen mitt första inlägg, tyvärr för att jag behöver hjälp!
Denna deal är för bra för att inte boka och jag har hittat en toppen-resa via Google Flights.
CPH-MIA via Toronto med Air Canada
MIA-EWR med United
JFK-CPH via Genève med Swiss
Frågan är nu hur jag smartast bokar detta, ringa Swiss, Uniteds hemsida eller via en annan väg?
Välkommen till BusinessClass, @SweCph!Efter att ha smygläst på BC skriver jag äntligen mitt första inlägg, tyvärr för att jag behöver hjälp!
Denna deal är för bra för att inte boka och jag har hittat en toppen-resa via Google Flights.
CPH-MIA via Toronto med Air Canada
MIA-EWR med United
JFK-CPH via Genève med Swiss
Frågan är nu hur jag smartast bokar detta, ringa Swiss, Uniteds hemsida eller via en annan väg?
Tack Christian R och Dr. Miles för för snabbt svar!
United hemsida verkar smidigt men jag kan tyvärr då bara boka sittplats på Uniteds flyg (dvs bara MIA-EWR).
Bokar jag övriga sittplatser över telefon med United?
När du har en bokningsreferens kan du testa på respektive bolags hemsida att boka platser. Jag är osäker på om Swiss tillåter platsval i förväg på P-klass?
@SweCph vad fick du fram för pris på din Miami resa ?