AABack2ARN
Medlem
Intressant att SAS inte gick ut med möjligheten att boka via Winderøe eller resebyrå under måndagens IT-haveri.
Detta trots att många påtalade detta på SAS egna sidor på sociala medier.
De kanske inte kom åt våra mail-adresser?
Intressant att SAS inte gick ut med möjligheten att boka via Winderøe eller resebyrå under måndagens IT-haveri.
Detta trots att många påtalade detta på SAS egna sidor på sociala medier.
Ja. Skulle jag ha jobbat med ett så här stort projekt så skulle jag ha haft en plan för hur man gör roll-back om allt inte går som det ska inom ett par timmar...
I slutet av 80 talet var 32 MB hårddisk jättesnabb (jämfört med Floppy Disk) och det kändes som att det hade oändligt mycket utrymme...Hårddisk?
Tur att hårddiskarna blivit mindre, för tänk hur stor din mobil skulle vara om du behövde mer än 32 MBI slutet av 80 talet var 32 MB hårddisk jättesnabb (jämfört med Floppy Disk) och det kändes som att det hade oändligt mycket utrymme...
Har samma problem. Det går heller inte att söka/boka resa via apparna för tillfället.Ligger sidan nere igen? Kommer i alla fall inte in, tuggar och tuggar, får fram fliken "boka resa" men inget annat, var sjukt segt på förmiddagen också...
Jag upplever problem nu, både appen och hemsidan timar ut när jag försöker boka...
Ha, då måste jag haft tur, jag har fått igenom 8 st idagHar varit så hela dagen ... krånglat fram och tillbaka! Inte lätt för en annan att boka biljetter ....