Så här länge kan man inte ha problem, någon ansvarig får allt se till så det aldrig sker igen... Tur att sms check in fungerat klockrent ialla fall.
För mig har inte sms-check-in fungerat idag. Har fått totalt fyra sms och två mail om att jag kan checka in men varken via sms, app, webbsida, automat eller Lufthansa-agent gick det att checka in. Fick till slut checka in vid en disk på flygplatsen. Kändes lite ovant.
Intressant att SAS inte gick ut med möjligheten att boka via Winderøe eller resebyrå under måndagens IT-haveri.
Detta trots att många påtalade detta på SAS egna sidor på sociala medier.
Jag har inte velat ondgöra mig över dem då jag själv jobbat i projekt som kan gå fel. Men det här är ju helt klart en cluster f**k. Ett dygn, fine, man hinner inte kalla in alla, mjukvaran gör inte som den ska, folk gör fel osv. Men nu är det ju bara pinsamt... (vilket jag iofs också varit med i projekt som varit)