Senaste nytt

Den stora EuroBonus Diamond-tråden

Det har gått över en månad och jag har fortfarande inte fått mitt Diamondkort. :( både mastercard o Diners har skickat nya.
Om du inte manuellt beställer kortet separat, så får du inget Diamondkort när du har mastercard och diners - de förväntar sig att du använder de korten. Kan det vara det du missade?

Om du inte manuellt beställer kortet separat, så får du inget Diamondkort när du har mastercard och diners - de förväntar sig att du använder de korten. Kan det vara det du missade?
Jag ringde SAS och då sa agenten att det låg en beställning i systemet redan på nytt kort och att den var 1.5 veckor gammal nästan. Hon sa att det borde komma vilken dag som helst.
När det gått en vecka så beställde jag ett manuellt också.

Ang Goodie-bagen. Min kval period går ut 31/12 och jag har inte valt någon goodie än. Kan jag plocka ut en nu i Dec och en ny i Januari?

Alla mina intjänade poäng försvann efter att jag signat upp på dealen. Antalet nätter som jag har kvar till guld har inte heller ändrats

Detta finns säkert att läsa någonstans men jag kunde inte hitta det.
Jag tror jag hörde från @GOTATH att en diamant medlem som inte kvalifiserar sig till Guld nivån andra året ändå får EBG året efter det.
Är det så?

Toppen