Senaste nytt

Julspecial! £1007 i Business Class till hela världen incl. Hawaii

Homer

Medlem
Lite OT men om ingen upptäckt det än så finns det för 11300SEK med Star Alliance LHR-HNL med massa routings. Är det en prismatchning? Finns både på ITA och United hemsida!

@Dr. Miles kanske har lust att göra lite eftersök, en ny deal?


Jo de matchar tydligen, men typiskt i ett sådant här allvarligt ögonblick har Matrix fått tuppjuck och
har bara sagt The search failed with Exceeded Boombox request quota. de senaste timmarna
 

AABack2ARN

Medlem
Jag har för mig att på AA Fare Basis så kan AA Inrikes bokas både som A och P. Just Hawaii ser jag ofta A som slutsålt, medan P finns...

Det stämmer att man oftast kan få P om A är slutsålt men det verkar vara en regel med undantag. De slumpmässiga dagar jag kollade upp på hade dessvärre även P antingen slutsålt eller en (1) plats kvar. Och bokar du fler biljetter än vad som finns plats i en biljettklass verkar hela bokningen tryckas ner till Y... :(
 

011430121

Medlem
Novotel på London Heathrow finns för knappa 500 sek för en natt om man behöver bo en natt för att flyga tidigt nästa dag.

Antingen den här dealen eller *A. Iof finns mycket mer valmöjligheter här och datum som passar en perfekt. @011430121 när va det du kunde åka?
Jag måste komma hem den 30 dec och kan inte åka ut före den 26 dec. Känns lite kort stopp för så pass lång resa.
Åker sedan till BKK den 8 jan
 

Paby

Medlem
Kampanjpriserna är suveräna men positioneringsflighterna blir tyvärr dyra. Ex-ARN till LHR ligger både BA och SAS bra högt dagarna 19-21 dec om man vill åka långt över jul. Samma sak vid hemkomsten om man ska hem innan nyår, svindyrt 28-30 dec. Alltid är det något...
 
  • Gilla
Reactions: WTP

Homer

Medlem
Kampanjpriserna är suveräna men positioneringsflighterna blir tyvärr dyra. Ex-ARN till LHR ligger både BA och SAS bra högt dagarna 19-21 dec om man vill åka långt över jul. Samma sak vid hemkomsten om man ska hem innan nyår, svindyrt 28-30 dec. Alltid är det något...



Har Ni kollat SAS, Finnair, KLM, Lufthansa mfl. till Manchester/Edinburgh/Newcastle/Leeds/Aberdeen/Glasgow då?
(bara en fördel att börja där istället för i London - samma biljettpris men fler Avioser och billigare hotell om man måste övernatta)
 
  • Gilla
Reactions: WTP

trekker

Medlem
Om man lyckas fa tag pa en bra resa for 4 stycken, vad ar chansen att man kan anvanda upgrade for 2 vouchern + avios och uppgradera hela resan till first?
 

Senator

Moderator
Om man lyckas fa tag pa en bra resa for 4 stycken, vad ar chansen att man kan anvanda upgrade for 2 vouchern + avios och uppgradera hela resan till first?

Samma som alltid.. Du måste hitta 4 Avios platser om du inte har en bra resebyrå som vet hur man bokar Gold for Two "den andra vägen". Men det krävs fortfarande 2 platser tillgängliga för Avios.
 

trekker

Medlem
Samma som alltid.. Du måste hitta 4 Avios platser om du inte har en bra resebyrå som vet hur man bokar Gold for Two "den andra vägen". Men det krävs fortfarande 2 platser tillgängliga för Avios.
Det kanns som man behover en examen i detta, att anvanda vouchrar och avioser ar ju nast intill omojligt =(
 
Toppen