Senaste nytt

Julspecial! £1007 i Business Class till hela världen incl. Hawaii

Hur roligt är det när man redan är uppbokad, får väl dränka sorgen i CCR, stackars mig ;)
Ja, det är jobbigt med champagnefylla - synd om oss...

Mm, lite trångt att få till en resa till här mitt i allt. Kan själv vara borta över jul, men misstänker att många inte vill vara det - alternativt att det är bokat sedan länge.

Novotel på London Heathrow finns för knappa 500 sek för en natt om man behöver bo en natt för att flyga tidigt nästa dag.

Antingen den här dealen eller *A. Iof finns mycket mer valmöjligheter här och datum som passar en perfekt. @011430121 när va det du kunde åka?

För den som behöver TPs, det går att få med en sväng via Finland, t.ex. MAN-HEL-LHR.

Dessutom kan man för några få pund mer flyga till Manilla, Bali osv.
Manilla.jpg

Åtminstone på AA är det dessutom ganska bra tillgänglighet i I-klass över Atlanten. Däremot lite halvtaskig tillgänglighet på A-klass på exempelvis LAX-HNL vilket kan medföra platser i ekonomi om man vill till Hawaii.

Jag har för mig att på AA Fare Basis så kan AA Inrikes bokas både som A och P. Just Hawaii ser jag ofta A som slutsålt, medan P finns...

Lite OT men om ingen upptäckt det än så finns det för 11300SEK med Star Alliance LHR-HNL med massa routings. Är det en prismatchning? Finns både på ITA och United hemsida!

@Dr. Miles kanske har lust att göra lite eftersök, en ny deal?

Last edited:
På tal om Hawaii, jag kollade hotellfrågan, efter nyår är det okej men mellan jul och nyår är det fullt eller svindyrt.

Toppen