Kan inte annat än hålla med om att det ger ett rörigt intryck med olika teckentjocklekar/typsnitt.Tillmötesgående feedback @Jason BusinessClass . Bra att ni tar det på rätt sätt - det mesta är bra.
Jag har tittat på DNB's sida, och det är faktiskt exakt samma problem. Dålig Kerning och en väldans massa teckensnitt och storlekar...
Kanske har de kommit på något nytt, men för mig (som ändå arbetar med detta) så är det ovant.
Ja, svrat eller vit tagg kan bli svårt att upptäcka av andra medlemmar.Jag håller med om mycket som sagts. Den är snygg men typsnittet kan bli bättre. Många bra kommentarer från @Palazzi och @simontemplar. Den orangea färgen sticker ut mer. Att ha taggar i svart/vitt funkar inte på 99% av alla väskor. Hur ska vi då hitta varandra i loungen, de nuvarande ser man ju på mils avstånd.![]()
Jag tänkte faktiskt på exakt samma sak. Du hade nog aldrig märkt min tagg i FT'n om taggarna vore svarta istället för orangea!Ja, svrat eller vit tagg kan bli svårt att upptäcka av andra medlemmar.
Jag har hittat @Jensik idag vid säkerhetskontrollen på Arlanda tack vare oranga taggen. Ha det det inte varit lika lätt om det var en svart tagg.
Ingen hittar mig tack vare min svart bmi Gold tagg ju.![]()