Senaste nytt

SAS ändrar struktur och poängintjäning i EuroBonus

Har också noterat att några av de nyare planen med winglets verkar stå en hel del på backen. Flög LN-RGB i måndags och den flög två t/r på hela dagen och sedan stod den stilla resten av dagen.

Det jag eventuellt funderar på är om en del charterflyg inte syns i statistiken? Men det är nog ganska begränsat med charterflyg på en måndag. Och riktigt så mycket A/B-checkar kan inte behövas.

Håller med om SAS verkar behöva göra något med yielden men, som sagt, skyll inte den på Eurobonus...

Ta det inte personligt när ett fåtal klagar och den stora majoriteten är glada men tysta.
Nej då, kritik är sånt man får ta. Det jag däremot noterar rent allmänt är att det ibland finns en övertro på att om något har skrivits och diskuterats i forumet ska vi automatiskt ha läst och fångat upp det, framförallt när det kommer till intervjuer, och det är verkligen inte realistiskt med tanke på allt som diskuteras och i sådan detalj. Inte minst om man ska gå kritiskt fram krävs det att man är ordentligt insatt och förberedd, annars är det nästan bättre att låta bli.

Off topic: @Jacob "332 lounger på 125 flygplatser i 59 länder besökta med hjälp av 91 flygbolag och 373 flygrutter..." Hur har man koll på det? Rest en hel del genom åren men jag har noll koll ;)

Detta var dåliga nyheter Jag har ofta valt SAS istället för andra bolag då SAS ger bra upptjäning på Plus, och inte minst Plus longhaul. Siktar alltid på lägsta priset, så antar att jag kommer få mycket mindre poäng i framtiden.

Jävla irriterande!!!

Påminner om Lufthansas upplägg. Många 25% upptjäningsbiljetter där. Har räknat på LH och det är inte lätt att komma upp i gold där.

Vill också lägga till att jag håller med om att BC i många tillfällen påminner om en sponsrad info-kanal. Sista gången jag reagerade på det var när ni skrev en mycket okritisk review av SAS nya Plus longhaul-stolar.

Speciellet när ni kommenterar på kritiska kommentarer.

Vill också lägga till att jag håller med om att BC i många tillfällen påminner om en sponsrad info-kanal. Sista gången jag reagerade på det var när ni skrev en mycket okritisk review av SAS nya Plus longhaul-stolar.

Speciellet när ni kommenterar på kritiska kommentarer.
..men förstår att ni måste tänka på att inte bita handen som föder er.
Du kan läsa Martin och Jacobs kommentarer i dessa trådar så hoppas jag att du förstår hur dem jobbar.

Qatar Airways - ett bolag man borde bojkotta?! | Sida 14 | BusinessClass.se forum | 250.000 inlägg om resor
Stänger BusinessClass trådar pga relationen till flygbolag? | Sida 2 | BusinessClass.se forum | 250.000 inlägg om resor

Toppen