Senaste nytt

Vi som åker till Aten med Julkalendern

Känner igen det där tyvärr. Jag fick ligga på som fasen då de bestämt hävdade att jag inte var uppsignad för kampanjen (precis som med tripeln till USA - men den löste sig med..) Nämnde till sist BC.se och planeringstråden här i mitt mail till Guldsupporten och sen gick det rätt smort efter det. Sedan dess tar jag skärmdumpar på allting jag signar upp för via SK IT.

Hoppas det löser sig, @TjudöBoy!
Fixade sig, tagiskt att det måste va på detta vis bara...:(

Nå då så, nu har mina "trippel" poäng ramlat in. :)
Månne det är så att min dotter ej erhåller några poäng "trippel" då hon ej var anmäld till erbjudandet??
Jag trodde i mitt enfald att hon också skulle få "trippla" poäng fastän det var jag som bokade... :confused:
Varje person som får poäng måste vara anmäld till kampanjen för att få extrapoängen...

EDIT: Ser att dom löste det "pragmatiskt" ändå... :)

Tjena,

En kort fråga.
Ska till Aten på fredag och tänkte kolla vilket är det rekommenderade sättet att ta sig in till stan?
Metro känns som snabbast? Stämmer? Är inte trafiken ganska tung i Aten tänker jag på?

Kommer har 24 timmar i Aten och tänkte riva av några turistattraktioner.

Är det någon som testat Hotel Grande Bretagne, a Luxury Collection Hotel Athens | Official Website ?

Tack på förhand!
Metro tog drygt 40 minuter. Lite segt att det gjorde 20 stopp på vägen, men restiden med buss var ungefär detsamma.

Tjena,

En kort fråga.
Ska till Aten på fredag och tänkte kolla vilket är det rekommenderade sättet att ta sig in till stan?
Metro känns som snabbast? Stämmer? Är inte trafiken ganska tung i Aten tänker jag på?

Kommer har 24 timmar i Aten och tänkte riva av några turistattraktioner.

Är det någon som testat Hotel Grande Bretagne, a Luxury Collection Hotel Athens | Official Website ?

Tack på förhand!

De flest av oss tog taxi, någon tog tunnelbana.
Tunnelbanan är helt klart prisvärdast, tror en vanlig taxi kostar ungefär 35€. Vi anlände utanför rusningstid så inga problem att ta sig in snabbt då.

Toppen