Hmm, Nu funkar min också och jag verkar ha handlat betydligt mer än jag trodde. Om jag nu spenderat 474 KSEK. Innebär det att jag borde få en ny voucher när jag får mitt Elite kort?
Nu har jag gått igenom gamla fakturor, kombinerar jag summorna på fakturorna som jag hade sparat plus denna månadens spend så är jag över det beloppet som presenteras i högerkolumnen, så det är solklart fel på uträkningen just nu.Vet inte om det är beloppen efter exakt den 1/11 som saknas, men den teorin verkar stämma rätt bra om jag jämför summan som presenteras med det jag räknat ihop själv (mellan tummen och pekfingret)
Nu har jag gått igenom gamla fakturor, kombinerar jag summorna på fakturorna som jag hade sparat plus denna månadens spend så är jag över det beloppet som presenteras i högerkolumnen, så det är solklart fel på uträkningen just nu.
Ja, nu hade inte jag ett EB-Amex förra året så det spelar ingen roll... Nu har summan börjat röra på sig även för mig, men det känns som att två veckors spend saknas i sammanräkningen.Du tänkte på att du bara får ta med den summan som är efter 1/1 2014 på fakturan vid årsskiftet?
Ja, nu hade inte jag ett EB-Amex förra året så det spelar ingen roll... Nu har summan börjat röra på sig även för mig, men det känns som att två veckors spend saknas i sammanräkningen.
Jag har pratat med kundtjänst om detta igår och de var då inte medvetna om problemet. Hon sa helt enkelt till mig att jag inte skulle lita på det som står på hemsidan, utan istället ringa om jag ville veta min spend eftersom de har de korrekta siffrorna.Samma för mig som för alla andra verkar det som. Jag laggar nästan hela november (ca 20k) vilket var lite psykande innan jag hittade den här tråden och förstod varför. =)
Är det något som har ställt frågan till Amex? Vore skoj att veta om de har koll på ens spend inför årsbrytet mtp vouchers osv.