christian-r
New member
Er der nogen som har smagt den nye SAS øl?
??Christian R skrev:Er der nogen som har smagt den nye SAS øl?Klicka för att utvidga...
Christian R skrev:Er der nogen som har smagt den nye SAS øl?Klicka för att utvidga...
Det där är väl den nya ölen från Mikkeller de ska ha ombord, har för mig jag läste något rykte som sa att den skulle finnas att få tag på inom europa.pep skrev:Er det denne øl fra Mikkeller vi taler om? :Klicka för att utvidga...
Röda lagern fanns när jag åkte arn-ewr-arn i helgen. Riktigt god tycker jag, och väljer den definitivt framför wit. Och väljer båda dem framför det som fanns tidigare...palmen skrev:Det där är väl den nya ölen från Mikkeller de ska ha ombord, har för mig jag läste något rykte som sa att den skulle finnas att få tag på inom europa.Den som serveras nu ombord på longhaul i C är en wit. Burkarna på bilden är en lager.Klicka för att utvidga...
dino_81 skrev:Warsteiner på glasflaska med Lufthansa är alltid trevligt! Och gott!Tycker det är roligt att bolagen kör med inhemsk öl, det blir liksom liteexotisktdå. Senast Sagres på TAP.Således förespråkare av Pripps Blå på SAS ex-Sverige!Klicka för att utvidga...
Med tanke på de närmast odrickbara viner som de serverar i PLUS intra-Europa så skulle jag gärna vilja se dem erbjuda detta öl istället.Knyhlen skrev:Provade SAS-ölen på vägen hem från San Fransisco i torsdags. Naturligtvis bättre än Carlsberg / Heineken-blasket men tyvärr imponerade den inte. Det kan också ha varit att jag var mer sugen på Champagne / rödvin. Men ville ändå prova. Jag förstår inte riktigt varför de bara har den i business. Jag såg ingen annan som beställde ölen. Förmodligen blir den inte så långlivad...@Christian RKlicka för att utvidga...
telelina skrev:Förutom att jag var rent allmänt nöjd med min SAS flygning CPH-ARN operated by Jettime förra veckan, så såg jag glädjande att Jettime valt att ta in öl från ett av mina favoritbryggeri, Nørrebro Bryghus.Visa bifogad bild 19685Flyger man t ex med Sverigeflyg så har de Kullamust till AGH & Wisby pils till VBY. Jag uppskattar när bolagen kör med lite lokala inslag i menyn från mindre producenter som ger känslan av kvalitet & lokalt, istället för massproduktion. SAS har utvalda viner på menyn (longhaul iaf) men vill man ha en öl ja då är det Mariestad & Carlsberg som gäller. När BC.se förlägger sina träffar på Monks så borde de ju snappa upp att flygintresserade även gillar kvalitetsöl.Jettime däremot måste ju ha smygläst mitt inlägg på my SAS idea & tänkt vilken bra grejhttps://mysasidea.flysas.net/idea/great-taste-not-only-limited-wine-it-also-includes-craft-beerKlicka för att utvidga...
pep skrev:Sidder i Doha. Qatar har nu pludselig indført 4 øl på business: Guiness, Stella Artois, Corona, og Heineken. På monkey er Foster kommet for at assistere Heineken der har haft monopol på QR siden de startede. Det er heldigvis slut nuKlicka för att utvidga...