Grattis! Vad har du för status i Oneworld?Uppgraderad från World Traveller Plus till Club World idag på BA99 från London till Toronto. Hade hoppats på att kunna göra en poänguppgradering men ingen tillgänglighet trots att jag varit inne minst en gång om dagen sista veckorna. Men när de scannade mitt pass skrev de ut ett nytt boardingpass och upplyste om att jag "would be traveling in Club today, sir". Opup! Mycket nöjd.
Sapphire, silver i Executive Club.Grattis! Vad har du för status i Oneworld?
Du gjorde det helt rigtige! Check ikke ind online medmindre du har masser af EBG / EBD / Pandion / eller Super-pandion kort. Checker du ind online sidder du fast i stolen du har valgt. Endnu værre er hvis du har bestilt special meal eller lignende. Så kan de risikere at få flere problemer fra dig om du endda bliver opgraderet - og de ender med for lidt mad i business eller mad de må smide ud mens andre må sulte.........Är det lättare för SAS att uppgradera nån som inte checkat in eller är det omöjligt att svara på?
Til lykke! Var det med Finnair? Jeg håber du stod på fra HKG, BKK, PVG, BJS, eller lignende ?Inte världens grej, hade 3a nu på morgonens flight till Helsinki 0840. Vid gate bipp bipp 1a. Alltid trevligt. Årets rekord i opups är slaget med råge och ännu är inte året slut.