Jacob
Medlem
Det låter som någon hade väldigt höga förhoppningar om att träffa rätt.Hmm, läste mitt något buttra inlägg och kan konstatera att jag ligger på gränsen till att bli den sura medelålders gubbe jag är IRL.. Blir lätt lite tråkig stämning
Egentligen vill vi ju alla bidra/skapa en bättre flygupplevelse, och då krävs det att eventuell kritik framförs sakligt och korrekt.
Jag är väldigt ny här på BC och om jag lovar att bättra mig, får jag förhoppningsvis en andra chans...
Jag skulle dock aldrig boka en flygbiljett så här tidigt enbart baserat på exempelvis intervjuer som gjordes i ett ganska tidigt skede. För mig som följer industrin dagligen är det tyvärr ganska vanligt att det kommer info om förändringar och förskjutningar. T.ex. Qatar Airways skulle börjat flyga med Airbus A380 i juni, premiärflygningen gick förra veckan, fyra månader försenad. Finns många liknande exempel, även bland de bästa av flygbolag. I slutändan är det bättre att jobbet görs ordentligt och att allt testas innan (och ev fel korrigeras) istället för att det senare blir problem och kanske inställda flyg.