Senaste nytt

British Airways - Det här gjorde Ni inte så bra!

@Dr Miles ha skrivit om detta erbjudande och han skriver att det är min krav om 3 nätter och jag bad damen kolla om jag ändrade utresan 1 dag tidigare men fick samma pris.
[First&Business class] København/Billund-Hong Kong T/R, British Airways, från 24.200 DKK inkl. | BusinessClass.se forum | 250.000 inlägg om resor
Priset för Köpenhamn-Hong Kong t/r och priset för Stockholm-Washington t/r har olika fare rules och priset för Stockholm-Washington t/r (Fare basis: A2JBUP11& A2JBUP4) har inget minimum stay krav.
 
Vad jag kan se så är inte att I klass är med i erbjudandet
Ja och beroende på hur mycket framhållning man har, kan det bli billigare att kombinera rabatterad Business class + rabatterad First class biljetter än attt utnyttja det här erbjudantet.
Ännu fel är som @011430121 skriver, i stort sett är det inte så stor skillnad från rabatterad First class biljett (som dock har 42 dagars förköpskrav).
 
Nu tycker jag att BA gjorde någonting bra genom kompensationen.
Tycker dessutom att de svarade ganska fort. Se nedan.

Thank you for your Email dated 06 October 2014 - first of all, I would like to apologise for the delay in responding. I am sorry to hear our entertainment system did not work properly on your recent flight from Singapore to London Heathrow. This must have been very disappointing for you and your wife. I recognise we let you down as this is not what you should experience when travelling with British Airways.

We know how important the in-flight entertainment is to our customers’ onboard experience, and it is disappointing to learn there were problems with your system.

Our cabin crew reported this to our Product & Service Manager responsible for in-flight entertainment, straight after the flight. I realise this does not change how your own journey was affected. As a gesture of goodwill, I have 16500 Avios to each of your Executive Club accounts. Please accept them with my compliments.

Thank you again for letting us know there was a problem. This kind of feedback is essential for us to continue making improvements for our customers. We value the time you have taken in bringing this to our attention.
Best regards

British Airways Customer Relations
 
Toppen