Senaste nytt

Bli Le Club Accorhotels (tidigare A-Club) Platinum gratis

Blir lite nyfiken eftersom man har en nivå som heter le club de actionares om det ger en större chans att bli uppgraderad eller andra förmåner. Det är ju ett platinum kort men dom bör ju se att man är med i aktieklubben.

Bokade 3 nätter på Sofitel The palm resort & spa 1-4 oktober i Dubai så får vi se om man blir extra påpassade.
Simon, bra val av hotell! Kom igår precis tillbaka från en helt galet bra upplevelse på detta hotell. Jag hade två rum bokade och erhöll uppgradering på båda rummen till Opera suite med gigantsiska altaner. Bra restauranger och personal. Loungen var, med Sofitel mått, något nerskalad, men helt ok för en drink eller två.

Min status som platinum går ut 30 sept. och har fortfarande inte hört något om nästa period. Ligger iaf på 40 nätter och 25000 poäng så nu borde jag få behålla kortet I och med poängintjäning, men vem vet :)

Bokade 3 nätter på Sofitel The palm resort & spa 1-4 oktober i Dubai så får vi se om man blir extra påpassade.[/QUOTE]

Blir intressant att höra vad du tycker. Jag ska precis boka samma hotell den 12/11-15/11, det blir två st Beach Suites. Blev av med mitt Platinum tidigare i år (dock helt ok då jag inte hade en enda natt) så jag ska ta mig en funderare på om det är värt att köpa lite aktier för att få Platinum igen för att ev få uppgradering under våran vistelse.

"I am pleased to inform you that your Platinum status has been extended for additional 12 months since you have earned more than 25,000 points as per condition."

En härlig mening denna måndagsförmiddag! Blev knappa 30000 poäng till slut. Nu är den stora frågan vad man skall göra med dessa poäng? Om jag tolkar det rätt så motsvarar det väl 600 Euro.

Må väl!

"I am pleased to inform you that your Platinum status has been extended for additional 12 months since you have earned more than 25,000 points as per condition."

En härlig mening denna måndagsförmiddag! Blev knappa 30000 poäng till slut. Nu är den stora frågan vad man skall göra med dessa poäng? Om jag tolkar det rätt så motsvarar det väl 600 Euro.

Må väl!
Föra över till flygpoäng hos vettig partner. Eller skämma bort dig.

Inget förlängt platinum för mig. Fick mail om att de bumpat ner mig till silver (som jag förtjänat) så ingen soft landing heller. :(

Toppen