Senaste nytt

New EuroBonus Challenge, har ni också fått den?

Jag har inte fått några challenges, bingokampanjer eller liknande på så länge jag minns (>1år) och börjar faktiskt lessna lite på SAS, så till den grad att jag bojkottade SAS nu helt i ett kvartal för att se om detta kunde trigga en önskan om att locka tillbaks en kund. Ingen skillnad.

Kollade med supporten om det kunde vara ngt fel men de hittade inget utan konstaterade bara att jag inte var med.

Spännande kundvårdsstrategi, definitivt nytänkande!

Jag har inte fått några challenges, bingokampanjer eller liknande på så länge jag minns (>1år) och börjar faktiskt lessna lite på SAS, så till den grad att jag bojkottade SAS nu helt i ett kvartal för att se om detta kunde trigga en önskan om att locka tillbaks en kund. Ingen skillnad.

Kollade med supporten om det kunde vara ngt fel men de hittade inget utan konstaterade bara att jag inte var med.

Spännande kundvårdsstrategi, definitivt nytänkande!
Intressant att du kollade med kundservice. Hade de någon förklaring till urvalskriterierna?

Vad tror ni om open jaw, motsvarar det "return ticket"? Måste upp en sväng till Göteborg den 26 oktober och sedan vara i Stockholm för ett möte på förmiddagen den 27 oktober. Tänkte försöka boka CPH-GOT och ARN-CPH på samma biljett. Sista som krävs för att denna utmaning ska ge 30 000 extrapoäng så vore dumt att chansa.

Toppen