Senaste nytt

New EuroBonus Challenge, har ni också fått den?

Jag har då inte fått något EuroBonus utmaningar ända sedan jag började kreditera till mitt Aegean kort. Alltså i 1 år tillbaka. Ska återgå till SAS EuroBonus nu i hösten, så får se om det dyker upp något då. :/

Till nästa intervju med en sas människa skulle jag önska att denna fråga tas upp gällande dessa Challenge som jag nu sedan ca 1,5år ej får medans vissa får de hela tiden, min uppfattning blir att desto mer jag flyger desto mindre av dessa får jag... Inte alls bitter

Jag fick inget mejl. Fick den förra och misslyckades. Jag har 4 t/r bokade innan Nov, och ska nog göra 10 innan årsskiftet, trist!!

Till nästa intervju med en sas människa skulle jag önska att denna fråga tas upp gällande dessa Challenge som jag nu sedan ca 1,5år ej får medans vissa får de hela tiden, min uppfattning blir att desto mer jag flyger desto mindre av dessa får jag... Inte alls bitter

Så kan det väl vara. Varför skicka ut erbjudanden och skänka gratis poäng åt sådana som flyger när man kan motivera människor som annars kanske inte gjort så många resor osv..

5 t/r ger 500 poäng och 9 t/r skulle rendera en bonus på 30000 poäng.

Nej tack, det får mig inte att boka fler resor än planerat.

Toppen