Senaste nytt

Buy Lifemiles kampagne, 100% bonus (2. september - 30. september)

På loyalty lobby såg jag ett fint värde:
BKK Bangkok till EZE Buenos Aires via Johannesburg och Sau Paolo för 75000 miles i business.
Även Hong Kong till Buenos Aires funkar.
Jag ska fylla på lite trots prishöjningen.:)

Varför kommer alltid dessa kampanjer så olämpligt? :p Flertalet resor är redan inbokade! Sen står en SAS EB-försäljning med 100%-kampanj högt på önskelistan :D

Bästa LM värdet borde vara Khavarovsk via Seoul för 25000 LM i C. Förvånad över att den fortfarande finns kvar.
Om man inte har ryskt pass, ryskt visum eller flygbiljett för vidareresa från Khabarovsk, finns det risk att bli nekad ombord redan i Europa.
Antagligen därför är det få som utnyttjat detta kryphål.

Detta har vi diskuterat i en annan tråd.
Transit i Ryssland utan visum? | BusinessClass.se

Tack för det, var nämligen på väg att boka den! Undviker gärna att avboka fyra LM-biljetter igen. Håller precis på att återhämta mig från en annan MYCKET påfrestande LM-avbokning för ett par veckor sedan.

Tack för det, var nämligen på väg att boka den! Undviker gärna att avboka fyra LM-biljetter igen. Håller precis på att återhämta mig från en annan MYCKET påfrestande LM-avbokning för ett par veckor sedan.

Som det här? ;)
Avianca / Taca - LifeMiles | Sida 24 | BusinessClass.se
Ett samtal till LifeMiles kundtjänst. (namnen är fiktion)

Dr. Miles: I want to book an award travel using my miles.
Manuel@LifeMiles: What's your name, Sir?
Dr. Miles: Dr. Miles
Manuel@LifeMiles: How do you spell your name?
Dr. Miles: D as Delta, R as Romeo, M as Mike, I as India, L as London, E as Echo, S as Sierra.
Manuel@LifeMiles: OK, Mr Sierra, you want to fly from India to London, which date?
Dr. Miles: (ett stort suck)...​

Toppen