Andreas Eriksson
Medlem
Finns fortfarande ett par fina godbitar men de sitter jag kvar på tills jag själv bokat.
Jag kommer att köpa. Detta var på tiden.
Jag kommer att köpa. Detta var på tiden.
Jag vet inte hur det är nu för tiden men förr fick man varning att det översteg årets kvot innan man köpte.Jag har tyvärr redan köpt max antal miles tidigare under året, men man kanske kan försöka att köpa igen och hoppas på att man får bonusen och att de accepterar milesköpet. Är det någon som har positiv eller negativ erferenhet av att ha köpt fler än det maximalt tillåtna antalet miles under ett år?
Hur är det annars om man öppnar ett nytt konto under sin frus/partners namn, kan man boka resor åt sig själv och betala med sitt eget kreditkort, även om frugan/partnern inte följer med på resan?
Jag vet inte hur det är nu för tiden men förr fick man varning att det översteg årets kvot innan man köpte.
Om jag nu köper miles till min frus konto, kan jag boka resor åt sig själv och betala med mitt eget kreditkort, även om frugan inte följer med på resan? Eller är kravet hos LifeMiles att kontoinnehavaren måste följa med på resan och hans/hennes kredtikort måste användas för betalning?