Senaste nytt

Ny opdateret menu i Europa

Skit i chokladmuffins, ta en Lefse! Tänk polarbröd med smör, kanel och socker. Ungefär som en ogräddad kanelbulle. Det kan aldrig gå fel! Norrmännen är ena riktiga gourmeter de...

Widerøe har det beste alternativet, polarsandwich med reinkjøtt :) Synes SAS skulle fått det. Den koster 30NOK ombord, og man kan kjøpe wasa knekkebrød til 25... Da kan ikke polarsandwichen koste mye mer i innkjøp.. :)

40423_10150248209410167_7781513_n.jpg

Widerøe har det beste alternativet, polarsandwich med reinkjøtt :) Synes SAS skulle fått det. Den koster 30NOK ombord, og man kan kjøpe wasa knekkebrød til 25... Da kan ikke polarsandwichen koste mye mer i innkjøp.. :)

40423_10150248209410167_7781513_n.jpg
Den skulle være så hjerteligt velkommen.
Mer reinkjøtt til Plus passasjerer! :D

Polarbrödet är ju som vi tidigare konstaterat den största förlusten sedan champagne och blockerat mittsäte! :)

Om jag får önska så vill jag se mer nordiska specialiteter i SAS meny. Danska förätter, svenska huvudrätter och norska efterrätter torde vara den bästa kombinationen. T.e.x. Smørrebrød ---> Wallenbergare ---> Lefse

Polarbrödet är ju som vi tidigare konstaterat den största förlusten sedan champagne och blockerat mittsäte! :)

Om jag får önska så vill jag se mer nordiska specialiteter i SAS meny. Danska förätter, svenska huvudrätter och norska efterrätter torde vara den bästa kombinationen. T.e.x. Smørrebrød ---> Wallenbergare ---> Lefse
Spot on!
Eksempelvis synes jeg samarbejdet med Hästens er genialt, man bør dog gå all-in med Skandinavisk porcelæn, Skandinavisk mad, Skandinaviske drikkevarer (i nogen udstrækning) etc. Det ville imho. være en fin måde at skabe et stærkt og differentieret brand.

Kan man handla med EB poäng ombord utan ett fysiskt kort?
Nu spekulerar jag här. Jag tror du måste ha ett SAS kreditkort för att handla med poäng. Jag provade att handla för poäng en gång när de införde det och då sa de till mig att om det saknas poäng på mitt konto så kommer det dras pengar via mitt MC istället.

Men som sagt, det är bara spekulation från min sida.

Nu spekulerar jag här. Jag tror du måste ha ett SAS kreditkort för att handla med poäng. Jag provade att handla för poäng en gång när de införde det och då sa de till mig att om det saknas poäng på mitt konto så kommer det dras pengar via mitt MC istället.

Men som sagt, det är bara spekulation från min sida.

Du behöver inte ha ett cobranded-kort, men du måste ge dem ett kreditkort också eftersom de inte kan kolla ditt poängsaldo online.

Toppen