Senaste nytt

Få SAS Mastercard på köpet med SAS Diners

For å få tråden ON TOPIC again... :)

Står erbjudande till dig med mastercard.
Jag har det idag så om jag skaffar diners så slipper jag årsavgiften för mc?

Japp, så har det varit i några år.

Ut fra dette forstår jeg det slik at dere sier: bestill Diners Card, og så slipper du årsavgiften for mastercard.
Men fra nettsiden synes jeg det står: har du mastercard kan du bestille dinerscard og slippe årsavgiften for dinerscard.

Hvilken er korrekt? :) Vurderer å hoppe på denne.

For å få tråden ON TOPIC again... :)

Ut fra dette forstår jeg det slik at dere sier: bestill Diners Card, og så slipper du årsavgiften for mastercard.
Men fra nettsiden synes jeg det står: har du mastercard kan du bestille dinerscard og slippe årsavgiften for dinerscard.

Hvilken er korrekt? :) Vurderer å hoppe på denne.

Enkelt, bli EBG så får du dom gratis ändå ;)

Japp så tolkade jag också det hela. Beställ Diners så står Diners för MC avgiften på 395 SEK om året, i slutändan får man betala 130 SEK mer om året men då får man fördelarna med Diners med så inte så mycket att tänka på igentligen. För mig var det bara att ansöka och det tog inte mer 5 sekunder så var det beviljat. :)

Ja det gikk fort i svingene så fort søknaden var sendt inn, gleder meg til å få enda ett kort i posten. Mangler bare AmEx så har jeg hele eurobonus-kortsettet....:rolleyes: Men jeg ser mest fordeler med Diners og MC, så enn så lenge tror jeg jeg holder meg til de. Takk for tipset!

Noen som vet om de 6000EB points kun deles ut ved bruk av kortet før 1 september, eller om det er noe som deles ut generelt? På kampanjesiden stod det før 1 september, men på den store internetten står det at det er velkomstbonus generelt. Jeg har ikke fått PIN-koden så jeg får neppe brukt det før 1 september... :(

Noen som vet om de 6000EB points kun deles ut ved bruk av kortet før 1 september, eller om det er noe som deles ut generelt? På kampanjesiden stod det før 1 september, men på den store internetten står det at det er velkomstbonus generelt. Jeg har ikke fått PIN-koden så jeg får neppe brukt det før 1 september... :(
Köp något online så ha ju ju använt det. Då behöver du ju inte PIN-koden. Gå till DealeXtreme - Cool Gadgets at the Right Price - DX Free Shipping Worldwide och köp något för under $1 inkl frakt så har du löst det billigt. :)

Toppen