Senaste nytt

Få SAS Mastercard på köpet med SAS Diners

Mener Diners-kortet.... hehe :)
Tar nok en telefon og hører om hvordan det ligger an... Must...have...EB...points! :cool:

Är det bara jag som har problem med e-legitimationen på ansöknings-sidan?
Förstår inte varför det inte går. Har mailat dom och frågat men inte fått svar än...

Är det bara jag som har problem med e-legitimationen på ansöknings-sidan?
Förstår inte varför det inte går. Har mailat dom och frågat men inte fått svar än...

Hadde problemer, ringte og fikk svar at jeg heller kunne printe ut en pdf fra hjemmesiden deres, scanne den inn og maile. Fikk svar innen få timer om at søknaden var mottatt :)

Print ut, fyll ut, maila til Diners - vips voila! :)
http://www.dinersclub.se/doc/se/dcpn0w-sas-k249-dc1038-se.pdf

----

Ble oppringt etter å ha stått i kø med 40+ andra i dag, man får 6000EB points så lenge man benytter sitt kort innen 30 dager etter å ha mottatt det. 1 September var inte ett absolutt krav :)

För mig tog det cirka 24h innan kortet blev aktiverat. Igår blev det "medges ej" men idag så fungerade det på ICA Maxi. Säger till när mina 6k trillat in. :)

Hmm efter drygt en månad så har jag fortfarande inte fått sign-on bonus eller vanliga poäng. Använde mitt kort första gången den 31:e augusti samt att på fakturan stod det att jag hade 700+ poäng. Har de inte utbetalningar om block på 500p eller är det 1000p på DC?

Någon som fått sign-on bonusen?

Toppen