Senaste nytt

SAS404 - vägen mot att flyga mest med SAS på ett år

SAS404 oavsett vad antalet flygningar bli, så är det lika trevligt att läsa dina inlägg, skall bli trevligt att träffas på lördag!

Tack för det, ja vi syns på lördag :)

Testa First Class Terminal i Frankfurt @SAS404 , där har du själva nirvana för oss Lufthansa fans! :)

Ja! Inte ett poäng ska användas från mitt konto, det ska bli 747 och FCT. Måste verkligen uppleva efter att ha sett hur bra guld/C loungen är.

Trevligt att flyga Blue1 och 717, servicemässigt är det business as usual som om det vore en riktigt SAS flygning, men själva planet, det är riktigt tyst, nästan lite läskigt tyst vid start när man stänger av klimatanläggning, suttit på rad 7 och 4, flygningen 11:25 avancerar jag upp till rad 2 ;)

Ja det blev inte så många flygningar och lite ändringar i programmet av olika anledningar. Totalt 6 av 9 bokade idag och morgon dagens från Kiruna blev också avbokad eftersom jag sover natten i Stockholm. Så 4 bort vilket är tråkigt, men så är det ibland. Bara söndagen kvar att flyga den här veckan. Får vara glad för det!

Vi syns på träffen imorgon ni som ska dit, nu blir jag inte sen.

Såg att jag fått in poängen för Etiopien flygningen. Det var inte muntert med 925p/väg haha ;) Men men biljetten var ialla fall billig!
Skärmavbild 2014-08-22 kl. 23.44.35.png

Toppen