Kom igen. Meddelandet skrevs ju i desperation, eftersom han trodde de skulle missa sitt flyg etc. Att han frågar om han kan få priotaggning för att förbättra hans chanser att hinna med sitt plan är väl inget konstigt? Vem har inte önskat att reglerna ska bändas lite för än själv i vissa situationer?
Han var en passagerare som var orolig, hade hoppats på att få någon hjälp men upplevde att han inte fick något gehör av någon. Det är väl inget konstigt att skriva och känna saker i affekt? Ni är ju bara löjliga paragrafryttare nu...
Nåja, visst kan man skriva saker i affekt, men då får man kanske också förstå att det finns de som reagerar.
Önskan om att Landvetter personalen skulle bli sjuk, skrevs över ett dygn efter att resenärerna hade kommit fram till sitt slutmål i San Fransicso, så då tycker jag åtminstone att man borde ha hunnit fundera igenom vad som var rätt/fel hanterat.
Som jag skrev ursprungligen, så tycker jag att det är helt ok att fråga/be om mer än vad man är berättigad till, men att bli sur när man inte får det anser jag vara fel. Hade JacobGBG fått priotaggen, så hade det varit helt rätt att poängtera vilken fantastisk service han fick, men att klaga för att man bara får det man är berättigad till?