D
Deleted member 4971
Guest
Uppgraderad till Businessrum i Sky City när jag checkade in inatt. Ingen frukt eller liknande, fast det beror väl på att jag inte bokat rummet innan 
Har haft ett tiotal stays där i år som CCG. Uppgraderad ungefär hälften av gångerna. Generellt så uppgraderar dem alltid till BC rum om dem finns tillgängliga. Däremot nu under semestertider så har BC rummen vart väldigt uppbokade. Får se hur det blir för mig imorgonBor på Park Inn Hammarby Sjöstad om ett par veckor. Hur ser det ut med uppgraderingar på detta hotell för Carlson Gold?
På Radisson Blu Royal i Dublin nu. Fantastiskt trevlig tjej som skötte incheckningen, och uppgraderad till business class-rum, inklusive frukost, från standard room. Ett fruktfat som välkomstgåva, och nu när vi kom tillbaka från middagen så hade vi fått turndown service och ett äpple var på nattduksbordet.
(tyvärr hade jag dock lagt laptopen på täcket nära kudden, så på min sida av sängen hade de inte vikt ner täcket åt mig, utan jag måste försöka göra det själv när jag ska gå och sova ikväll....)
Asiatisk tjej?
Nope. Mia hette hon.