Senaste nytt

Fredagstråden™

Då var man 22 år gammal. Otroligt vad fort tiden går, och tanken att vara ett år närmare gubbe känns ju lite sådär… Man får ta tillvara på tiden bäst man kan :)

Då var man 22 år gammal. Otroligt vad fort tiden går, och tanken att vara ett år närmare gubbe känns ju lite sådär… Man får ta tillvara på tiden bäst man kan :)

Gratulerar!

... ja, att ta tillvara tiden är av största vikt och göra det bästa av den (lite vad BC.se handlar om för mig); "livet är för kort för att dricka dålig öl!" - som någon vis person sade. :)

Eftersom jag inleder min sommarsemester av långhelger imorgon så känns det som fredag idag. Sitter och firar det hela i KLM Crown Lounge på Schipol...

Finns iaf något som bubblar lite samt goda jordnötter. ;)

Eftersom jag inleder min sommarsemester av långhelger imorgon så känns det som fredag idag. Sitter och firar det hela i KLM Crown Lounge på Schipol...

Finns iaf något som bubblar lite samt goda jordnötter. ;)

1. Fusk, det är inte fredag! ;)
2. Finns det bubbel i Crowne Lounge numera?
3. Sitter själv och jobbar i loungen i Istanbul. Enda som bubblar är en coke zero i glaset brevid mig...

Mousserande vin har funnits ett bra tag på AMS.

O tusan. Det minns jag inte. Är 8 år sen jag nedgraderades från FB Platinum... Flyger inte ofta med dem längre.

Ramlösa bobler jo også ;)

Hvordan er maden i Istanbul om aftenen? Samme som til frokost?

Under frukosten har man ju äggröra och annan frukostmat. Nu är det turkisk pizza, sådan där handrullad pasta med yoghurtsås (som är så grymt god), massa olika kött i grillen samt en hel del olika varma mackor. Sen finns ju all sallad och dylikt också som inte är att leka med. Personligen gillar jag verkligen utbudet här. Har dock 9hr här idag, vilket är alldeles för långt. Sådan tid ska ju spenderas på FCT eller CCR med en god vän. :)

Ostbrickorna som de rullar runt och serverar ifrån är inte att leka med heller. Riktigt stort utbud måste jag säga.

Edit: Största fördelen med maten här är ju att den tillagas nästan på beställning. Inte som i många andra lounger där den ligger framme länge.

O tusan. Det minns jag inte. Är 8 år sen jag nedgraderades från FB Platinum... Flyger inte ofta med dem längre.

You ain't missing much om vi säger så...

Jag flyger med dem när det är billigt och jag ska kortare sträckor så länge jag har status. I år är jag fortfarande FBP men nästa år börjar jag trilla neråt och då blir det nog till att överväga andra carriers för att ta sig till AMS.

Toppen