Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen™ 2014

Status
Stängd för vidare inlägg.
Tomt i loungen på T4, t/r Ängelholm om 10 minuter med ATR, spännande! Kanske får ett annat intryck den här gången nu när jag är piggare. Vem vet, Geneve steg i mina ögon fast då fick jag glass, tror glassen gjorde det ;)

SAS-loungen på GOT. Premiär på en inrikesflygning! Skall till ARN 16:25 och sedan vidare mot ZRH. Får spana om man kan se SAS404 någonstans! =)

Edit: Jahaja, SK161 har inte kommit iväg från Sthlm ännu. 25 minuter försening annonserad för mig. Nu var det fint med lounge. Tack GOT Landvetter Airport!

Last edited:
Flood på väg in mot Arlanda ;) Funderar på att skita i T5 lounge och sätta mig på T4 direkt.

Tack till den trevliga värdinnan på sas loungen ARN som bjöd in mig i loungen! . Jag frågade efter businessclass.se-tag och fick det. Sedan skulle jag gå till menzies loungen, men då min kompis skulle in i sas - loungen tyckte värdinnan att jag också skulle få en egen personlig inbjudan av värdinnan. Uppskattas verkligen! Tack!

Avnjuter en lunch i Concorde room. Har läst om många som inte uppskattat maten men själv tycker jag den varit riktigt bra, både terrinen och roasten. Servicen är trevlig och uppmärksam men jag tycker att de har lite bråttom hela tiden och försvinner innan man avslutat meningen. Dock lyckas de få med hela beställningen även fast de här halvvägs genom rummet innan jag avslutat den.

Last edited:
Avnjuter en lunch i Concorde room. Har läst om många som inte uppskattat maten men själv tycker jag den varit riktigt bra, både terrinen och rosten. Servicen är trevlig och uppmärksam men jag tycker att de har lite bråttom hela tiden och försvinner innan man avslutat meningen. Dock lyckas de få med hela beställningen även fast de här halvvägs genom rummet innan jag avslutat den.

Kul! vart ska du/har varit?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen