Senaste nytt

En vecka kvar sedan öppnar vi mellan inrikes och utrikes....

Får hoppas vår frekventa resenär SAS404 kan avlägga en rapport idag då och rapportera hur det blev :)

Fö måste jag bara passa på och säga att man som Arlanda-baserad resenär blir avis när man ser engagemanget från Landvetter Airport här! Vilken önskedröm om vi hade nåt liknande på Arlanda, men de är väl för stora och upptagna med annat .. ;)

Last edited:
Fö måste jag bara passa på och säga att man som Arlanda-baserad resenär blir avis när man ser engagemanget från Landvetter Airport här! Vilken önskedröm om vi hade nåt liknande på Arlanda, men de är väl för stora och upptagna med annat .. ;)

Jag är väldigt nöjd med närvaron. Det känns bra att de är med och ser vad vi tycker och tänker:)

Får hoppas vår frekventa resenär SAS404 kan avlägga en rapport idag då och rapportera hur det blev :)

3 bilder från kalaset ialla fall.
IMG_1355.jpgIMG_1356.jpgIMG_1357.jpg

Alltid engagerat och välfungerande på GOT. Jätteskönt att ha som hemmahamn! Nu ska vi bara ha den där direktlinjen till NYC...

Tjuvlyssnat lite på andra resenärer och alla är otroligt negativa, förstår inte varför? Men det kanske tar ett tag för folk att vänja sig.

Tjuvlyssnat lite på andra resenärer och alla är otroligt negativa, förstår inte varför? Men det kanske tar ett tag för folk att vänja sig.

Det brukar vara människans naturliga reaktion till förändring. Som jag ser det är den enda nackdelen att det blir en längre promenad ut till parkeringsplatserna P2, P3 och P7 samt Park It Smarts parkering för den som kommer ut från inrikes utan incheckat bagage. Den som kommer med en incheckad väska kan lugnt strosa igenom terminalen då hanteringstiden på bagage på Landvetter oftast inte är supersnabb ändå.

Hej,

Vissa inkörningsutmaningar finns alltid och gate allokering ses över kontinuerligt nu, MEN jag vill gärna ha in förbättringstips och synpunkter. För tydlighetens skull kanske jag skall starta en ny tråd om det? Vad säger BC.SE?

-Fredrik

Toppen