Senaste nytt

Uber.com - service kommer till Stockholm

Knasigt...
Jag signade upp mig igår utan problem via appen. Ett fält där man skulle skriva in bekräftelsekoden dök upp och när sms:et kom var det bara att mata in den.
Polarnas problem var att det inte kom några SMS, kanske för att det var svenskt abb i USA?

Jag tror problemet kommer ifall man signar upp via hemsidan och sedan installerar appen. Då var det extremt otydligt när jag gjorde det iaf.

Jag tror problemet kommer ifall man signar upp via hemsidan och sedan installerar appen. Då var det extremt otydligt när jag gjorde det iaf.
Japp. Dessutom står det på hemsidan att man ska få ett SMS som man ska svara "go" på, inte att man ska mata in koden första gången man gör en beställning.

200:- rabatt på Uber med SAS.
Uber - SAS
Genom SAS kan du i sommar testa Uber. Med koden SASVIP får du din första resa gratis i Stockholm, upp till 200 kr.
Gör så här:
1. Ladda ned Uber-appen och registrera dig
2. Skriv in koden SASVIP när du registrerar dig
3. Du är nu redo att åka!
Koden är giltig t.o.m. 31 augusti 2014 och gäller för nya Uber-kunder.

Har fixat detta. Ska prova idag. Funderar på en Uber Lux bil...får dock se hur tillgången ser ut vid avresetidpunkten.

Testade Uber i Lissabon för första gången för ett par dagar sedan. Fick först besked att inga lediga bilar fanns i närheten och ställde mig i den gigantiskt långa taxikön, fortsatte att testa appen och vips så gled en ny, svart E-klass upp inom ett par minuter.
Är riktigt nöjd med både service och pris. Raka motsatsen till den sedvanliga smutsiga lissabontaxin med en sur chaffis som kör som en blådåre.

Toppen